După eșecul cu cash-ul din care a rămas doar urma de lașitate cu mutarea inițiativei pe spatele ANAF-ului, Ciolacu a dat fuga în Egipt ca să primească persoanele cu cetățenie româna aflate în Gaza. S-a dus cu ministrul de Externe care să-i traducă și să-i arate prin ce ușă trebuie să treacă pentru a-și etala patriotismul și explozia de solidaritate în seria de fotografii cu copii, scrie directorul https://www.cotidianul.ro, jurnalistul Cornel Nistorescu, preluat de Romanian Global News.
Evident, din cadru a dispărut Luminița Odobescu, publicitatea nefiind de nasul ei mic și anonim, Marcel Ciolacu pozînd în cel mai dizgrațios mod. El și-a etalat bărbuța, fălcile și surîsul ca un mare învingător într-un demers disperat, ca unul care are merite deosebite în această ieșire întîrziată a cetățenilor români din Gaza.
Fotografiile din Egipt, dincolo de bucuria și solidaritatea cu niște oameni scăpați din infern, rămîn ceea ce sunt. Niște excese ale foamei de publicitate ale unui om care își trădează și foamea de putere. Marcel Ciolacu din piețe, Ciolacu din clasa economy, Ciolacu etalînd conținutul din coșul cu cumpărături, Ciolacu cu amanta, Ciolacu cu păcănelele pe genunchi, Ciolacu lătrînd amenințător la evazioniști, Ciolacu din Egipt, rînjind la camera foto, în toate ipostazele este doar personajul disperat de publicitate care se visează în vîrful piramidei.
Sunt semne clare de nucă goală, împachetate de o companie de marketing politic pentru a ne băga pe gît, ca unor gîște, un om de a căruit foame de putere trebuie să ne temem din ce în ce mai mult.