Breaking News :

Rusine Domnule Volodimir Zelenski! Nu vă mai fotografiați cu patrimoniul furat românilor în timp ce dați legi pentru asimilarea lor!

SUA s-au retras din OMS! Asociația Europeană de Patologie: nimeni nu a murit de coronavirus! Când se retrage și România din OMS? Cine răspunde penal pentru dezinformarea/manipularea populației și pagubele economice?

George Damian: Un Bucureşti debusolat în relaţia cu Chişinăul

Părintelui Milea către Președintele Iohannis: Aveți puterea de la Dumnezeu să dovediți în istoria românilor, că vă pasă de noi, că respectați cea mai mare sărbătoare creștină a românilor, Sfintele Paști

Analiză trustului de presă al Mapn: Dezinformările Moscovei, mai periculoase decât Covid-19

Klaus Iohannis, mesaj pentru românii din Diaspora: Nu veniți acasă de Paște!

România nu mușcă din nada aruncată de Rusia la Chișinău. Sprijinul României va fi mai departe strict condiționat

Atenționare de călătorie în contextul răspândirii infecției cu COVID-19 – Spania, Germania, Franța

Trump suspendă pentru 30 de zile călătoriile din UE în SUA.Cetățenii străini care călătoresc din Europa nu mai pot intra în SUA

Donald Trump, cel mai informat om de pe planetă, liniștește demența mass-media cu coronavirusul: anul trecut, 37.000 americani au murit din cauza gripei comune… Nimic nu s-a închis, viața și economia merg mai departe

Deciziile luate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență în Contextul epidemiei de coronavirus 2019-nCoV din România

Big Farma a cumpărat presa centrală și i-a impus cenzura! Aceasta a ignorat LANȚUL UMAN format din peste 5000 de oameni jurul Parlamentului de sâmbătă, 7 martie, din timpul protestului anti-vaccinare obligatorie

Scrisoarea prin care 50 de medici cer deputaților să respingă Legea Vaccinării Obligatorii. Dr. Vasile Astărăstoae și Dr. Pavel Chirilă, printre semnatari

De ce NU trebuie să fim vaccinați OBLIGATORIU. Pe scurt, ca să înțeleagă tăt omu’

„Unioniştii cer Academiei de Ştiinţe a Moldovei să ia o poziţie tranşantă după declaraţiile lui Igor Dodon de a înlocui limba română cu aşa-zisa limbă moldovenească”. Academia Română a facut-o!

Ludovic Orban, apel la românii din Italia: „Să nu mai vină în România decât în situații absolut urgente”

iulie 13, 2020

Ce presă a fost plătită din banii contribuabililor români!

Grupul Intact, controlat de familia Voiculescu, va lua cea mai mare „felie” din ”campania de informare” prin intermediul căreia Guvernul sprijină presa: peste 3,3 milioane de euro pe durata celor patru luni de campanie. Banii vor ajunge la Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Radio ZU, dar și la Jurnalul Național și la site-urile grupului, scrie paginademedia.ro, citat de G4Media.ro, preluat de Romanian Global News.
• NOTĂ: G4Media.ro a decis că principiul finanțării presei de către guvern nu este corect, în an dublu electoral, și nu s-a înscris pe listă. Nici alte site-uri ca Newsweek.ro, Recorder.ro și Rise Project nu iau bani de la guvern.
• De remarcat că toată presa locală, cea mai afectată de criză, primește mai puțini bani în total (600.000 de euro) decât Antena 3 SA (631.154 euro).
Grupul Pro TV (TV plus online) are în jur de 1,8 milioane.
La online, cei mai mulți bani – jumătate de milion de euro pentru cele patru luni – se duc către grupul lui Radu Budeanu (prin două firme), care are site-urile prosport.ro (cu secțiunea tacataca.ro, axată pe generarea de clickuri, de care Paginademedia.ro a scris în trecut), gândul și cancan.ro. Capital.ro (site despre ale căror titluri de click-bait Paginademedia.ro a scris în trecut) este, de asemenea, în top.
Antenele au obținut cea mai mare sumă pentru campanie: sunt peste 1,7 milioane la Antena Group (campania este pe Antena 1 și pe Antena Stars) și 630.000 de euro la Antena 3.
Grupul Intact intră în campanie și cu site-urile (250.000 de euro), Radio ZU (625.000 de euro) și cu Jurnalul Național (30.000 de euro).
Către grupul Pro TV se vor duce, în cele patru luni de campanie, aproape 1,5 milioane de euro pentru posturile TV. Alți 300.000 de euro sunt pentru online.
Kanal D va primi 1,3 milioane de euro, iar România TV (Sebastian Ghiță), aproape 900.000 de euro.
RCS&RDS S.A (Zoltan Teszari) ia de la guvern 304.543 euro.
Din banii alocați online-ului de Guvern, cei mai mulți merg la grupul lui Radu Budeanu: jumătate de milion de euro, prin două firme. Aproape 300.000 de euro se duc către Web Editinng Development (prosport.ro și cancan.ro). Alți 240.000 de euro se duc către Gândul, editat de Titluri Quality SRL.
Prosport.ro (prin secțiunea tacataca.ro) și cancan.ro au fost subiectele mai multor materiale de click-bait, semnalate de paginademedia.ro.
Aproape 300.000 de euro vor fi direcționați către site-urile Pro TV. La fel va lua Editura Evenimentul zilei și Capital (Dan Andronic) (titlu de asemenea subiect al unor materiale ale rubricii Derapaj, de pe Paginademedia.ro).
DCNews – prin Press Media Electronic, va primi 224.000 de euro, iar HotNews (MediaBit) – aproape 100.000 de euro.
Site-urile Ringier au fost admise în campanie pentru un buget de 192.000 de euro.
Citește integral pe paginademedia.ro
Nota Redacției:
G4Media.ro a anunțat public că nu susține principiul banilor acordați presei direct de guvern, ajutor de stat mascat sub forma campaniei de informare, și că nu solicită, în consecință, publicitate guvernamentală.
Romanian Global News susține același lucru.

Romanian Global News

Read Previous

Românii din Irlanda invitați să asculte James Joyce, lecturat de Marcel Iureş cu ocazia Bloomsday

Read Next

Concert-omagiu pentru românii din prima linie care lucrează în Marea Britanie, la Londra